قوانین و مقررات

استفاده شما از وبسایت آموزشی “مستر پایتون” به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:
تمام فعالیت های وبسایت آموزشی “مستر پایتون” بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت میپذیرد .

رفع مسئولیت

محتوای آموزشی منتشر شده در وبسایت مستر پایتون به هیچ عنوان به قصد آموزش انجام خرابکاری یا جرم منتشر نخواهند شد و صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی خواهند داشت بنابراین مسئولیت ارتکاب به هرگونه جرم با توجه به قوانین کشور ،‌ بر عهده خود شخص کاربر خواهد بود .

 

مالکیت حقوقی

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت و محتوای آن از جمله حقوق کپی رایت نزد ما محفوظ است. به دلیل آن که محتوای موجود به صورت اختصاصی تولید می‌شوند، کپی برداری از آن با ذکر آدرس وب سایت مستر پایتون بلا مانع است. 

 

حریم شخصی افراد

هیچ یک از اطلاعات وارد شده حساس در این وب سایت (از جمله ایمیل‌ها، شماره تلفن و موبایل‌ها و سایر موارد) منتشر نخواهد شد و به صورت کامل نزد ما محفوظ خواهد ماند. برخی از اطلاعات پایه‌ای شما مانند آدرس IP توسط سرویس‌های آمارگیری (ازجمله Google Webmasters و Google Analytics) جمع آوری خواهند شد که فقط و فقط برای افزایش رضایت کاربران از این وب سایت استفاده قرار خواهند گرفت. اطلاعات غیرحساس مانند نام، نام خانوادگی ممکن است در قسمت‌های مختلف سایت از جمله قسمت نظرات به صورت عمومی نشان داده شوند.